Predmentrualni sindrom (PMS)

S PMS se srečuje ena od treh žensk. Pri eni od dvajsetih žensk pa so ti simptomi tako izraziti, da jo ovirajo v vsakdanjem življenju in obveznostih. Predmentrualne sindrome pa še dodatno poslabšajo stres ter čezmerno uživanje čokolade in kofeinskih pijač.

Simptomi

  • boleče vozličaste dojke,
  • občutek napihnjenosti,
  • ciklično pridobivanje teže,
  • spremembe razpoloženja (razdražljivost, depresija, tesnoba, utrujenost),
  • težave z zbranostjo,
  • glavoboli oz. migrene,
  • bolečine v križu,
  • trde mišice,
  • povečan tek,
  • nenavadne želje po določeni hrani.

Lajšanje predmentrualnih sindromov


Preden se pojavi PMS, se čim bolj sprostite. Pri tem si lahko pomagate tudi s sprostitvenimi tehnikami (npr. jogo). Izogibajte se stresu. Privoščite si tople kopeli. Jejte malo in pogosto, predvsem hrano iz ogljikovih hidratov in hrano, bogato z vlakninami. Pazite, da ne pojeste preveč soli in čokolade. Izogibajte se pijačam, ki vsebujejo veliko kofeina (kava, čaj).

Naravno lajšanje PMS s kamilico


Čaj ali drugi pripravki iz kamilice so učinkovito pomirjevalo, ki blaži stres, napetosti, nastale zaradi PMS ter občutek slabosti.

Nosečnice naj eteričnega olja kamilice ne uporabljajo. Pri nekaterih ljudeh se lahko pojavi alergiska reakcija na rastlino ali njene pripravke.

Več o kamilici >>>

Če si z omenjenimi nasveti glede simptomov PMS ne morete pomagati, se posvetujte z zdravnikom.


http://wc-prucka.magija-narave.si/

0 komentarji :

Objava komentarja